Název provozovny: REMEDY MEDICAL FITNESS
Adresa provozovny: Doležalovo náměstí 73/2, 591 01 Žďár nad Sázavou
Provozovatel: Mgr. Jakub Prášil, Vnitřní 1016/5, 591 01
Žďár nad Sázavou, IČ: 88227073
Provozní doba: aktuální provozní doba je uvedena v rezervačním systému u
každého trenéra
Odpovědná osoba: Mgr. Jakub Prášil
Tento provozní řád upravuje vzájemné vztahy mezi provozovatelem
zdravotně – kondičního studia REMEDY MEDICAL FITNESS (dále jen
„studio“), kterým je provozovatel Mgr. Jakub Prášil, adresou Vnitřní
1016/5, 59101 Žďár nad Sázavou, IČ: 882270737 (dále také jen
„provozovatel“) a jeho klienty.
Klientem studia se pro účely tohoto provozního řádu rozumí fyzická
osoba, která uzavřela s provozovatelem smlouvu o složení deposita, nebo
které byl vstupu do studia umožněn na základě uhrazeného jednorázového
vstupu či na základě jiné formy vstupu dle aktuální nabídky studia (dále
také jen „klient“).
Službami poskytovanými studiem se rozumí poskytování prostorů a zařízení
studia ke cvičení, organizování různých druhů cvičení a jiných
sportovních aktivit, včetně zajištění trenérů pro tyto aktivity a
poskytování dalších placených služeb (např. osobní trenér, masérské
služby) dle nabídky studia.
Každý klient je povinen se seznámit s provozním řádem studia, který je
vyvěšen na viditelném místě v prostorách šatny studia a řídit se tímto
provozním řádem, smlouvou o depositu, pokud byla uzavřena, a pokyny
trenérů či jiných osob poskytujících služby klientům studia (personálu).
Během provozu studia je přítomný personál, který má náležité odborné
vzdělání nebo rekvalifikační kurz, který ho opravňuje k poskytování
služeb nabízených studiem, a který je v případě potřeby připraven
poskytnout první pomoc nebo přivolat záchrannou službu a má přístup k
lékárničce,ve které jsou nezbytné přípravky k ošetření a desinfekci
drobných poranění kůže, kapilárních poranění, atd.
Každý klient je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav, cvičení se
účastní na vlastní nebezpečí. Každý klient si musí být vědom svého
aktuálního zdravotního stavu a tomu přizpůsobit intenzitu a délku
cvičení. Před první návštěvou studia doporučujeme klientům konzultovat
vhodnost cvičení pro jejich zdravotní stav se svým lékařem. Osoby se
zdravotními obtížemi (onemocnění oběhové soustavy – srdce, cévy krevní
tlak, onemocnění pohybového aparátu, diabetes, atd.) musí před návštěvou
studia konzultovat svůj zdravotní stav se svým lékařem, který určí
případná omezení. Klient, který musí dodržovat zvláštní pohybový režim –
omezení, o tom musí pokaždé informovat personál a následně respektovat
jeho pokyny. V případě, že klient zjistí, že jeho zdravotní stav
neumožňuje využívání služeb studia, nebo takovéto pokračování by mohlo
ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto skutečnost okamžitě oznámit
personálu a ihned ukončit využívání služeb či ostatní sportovní
aktivity. Provozovatel není odpovědný za jakékoli škody na zdraví či
majetku, které mohou klientovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto
postupu či pokynů personálu provozovatele. Provozovatel není dále
zodpovědný za jakékoli škody na zdraví či majetku, které si klient
způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti či přeceněním své kondice. V
případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit provozovateli.
Každý klient je povinen používat sportovní oděv, být přezutý do čisté
sportovní obuvi a při samotném cvičení používat vlastní čistý ručník.
Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) jsou určeny výhradně
šatní skříňky. Klient je zodpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní
skříňky. Nebude-li skříňka uzamčena, neodpovídá provozovatel za škodu na
věcech v ní odložených. Klient je povinen při odchodu z šatny šatní
skříňku vyprázdnit a nechat odemčenou. Klient je povinen řádně opatrovat
klíč od šatní skříňky, odpovídá za škodu, která vznikne provozovateli
ztrátou klíče, jeho poškozením nebo zneužitím. V případě ztráty či
poškození je klient povinen uhradit částku 200,- Kč jako náklady za
výměnu zámku. Peníze a další cennosti nesmí být ponechány v šatních
skříňkách a musí být uloženy na recepci nebo v bezpečnostních
schránkách. Provozovatel neodpovídá za peníze a další cennosti neuložené
uvedeným způsobem.
Provozovatel vede evidenci klientů, obsahující jejich osobní údaje
(neplatí v případě jednorázových vstupů). Provozovatel se zavazuje
nakládat s osobními údaji klientů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb
(zákon o ochraně osobních údajů).
V případě zjištění jakéhokoli poškození přístroje nebo cvičebních
pomůcek je povinností každého klienta uvedenou skutečnost oznámit
personálu, který provede patřičná opatření.
Prostory a vybavení studia jsou zajištěny v takovém stavu, aby se daly
snadno čistit a v případě potřeby snadno dezinfikovat a udržovat je v
takovém stavu, aby nedošlo k ohrožení zdraví osob a úrovni poskytovaných
služeb. Před zahájením (po ukončení) provozu dle denního rozvrhu se
všechny prostory studia, šatny, a sprchy umyjí teplou vodou, obsahující
čistící prostředek (Savo). Personál klubu je povinen během dne utírat
cvičební stroje a nářadí vodou s dezinfekčním roztokem a zařízení
recepce teplou vodou s čistícím prostředkem.
V studiu platí přísný zákaz kouření, konzumace alkoholických nápojů,
omamných látek apod. Do všech prostor studia je zakázán vstup osobám v
podnapilém stavu, pod vlivem návykových, omamných nebo psychotropních
látek, ve špinavém nebo zjevně nevhodném oblečení. V těchto případech je
personál provozovatele oprávněn kdykoli vyzvat tyto osoby, aby studio
opustily. Pokud tak neučiní mohou být ze studia bez náhrady vyvedeny.
Ceny jednotlivých služeb a druhů nabízeného zboží jsou stanoveny
samostatným ceníkem, který vydává provozovatel. Jednotlivé položky za
služby a zboží lze ze strany provozovatele upravovat.
Rezervace na hodiny jsou závazné a je možné je měnit/rušit nejpozději 48
hodin před začátkem hodiny. Novou rezervaci je možné uskutečnit nejdříve
3 hodiny, před samotným začátkem tížené rezervace. V případě zrušení
rezervace pod 48 hodin jsou stanoveny stornopoplatky z ceny rezervované
služby v procentuální výši odvislé od doby omluvení (24-48 hodin = 30%,
12-24 hodin = 50%, 0-12 hodin = 70%).
V případě, že se klient na zarezervovaný termín nedostaví, odečítá se mu
automaticky 70% z ceny rezervované služby z depozitu, nebo je povinen
zaplatit částku odpovídající hodnotě 70% rezervované služby.
Provozovatel je oprávněn tento provozní řád kdykoli změnit, provozní řád
či jeho změny nabývají účinností dnem zveřejnění v prostorách studia.
Tento provozní řád je platný a účinný ode dne 1. 9. 2016.